Medlemslogin
Tilmelding

Hold information

Vi tilbyder ugentlig holdtræning hver tirsdag kl. 18.00
Vi lægger stor vægt på at alle kommer skadefrit gemmen træningen, ved at udvise tålmodighe og respekt for træningen og hinanden. Hver træning starter derfor altid med fælles opvamning for alle hold. 

Klik for at gå til tilmelding. 
Oversigt over løbehold:
Hold  Beskrivelse
Ungdomsholdet Klubbens nye tilbud til unge løbere fra 15-22 år. Sjov træning, som inkluderer en masse løbelege og intervaltræning.
Gå-holdet Løbeklubbens Gå-Hold henvender sig til dig, som gerne vil ud og have noget motion sammen med andre, men som ikke har lyst til eller mulighed for at løbe. Gå-Holdet deltager i opvarmningen sammen med løbeholdene og går herefter en tur sammen med en hastighed på ca. 5 km i timen. Vi starter med at gå i 30 minutter og øger gradvist distancen til 45 minutter, og vi går i et tempo, hvor pulsen kommer lidt op.
Begynder-holdet Begynder-Holdet er for dig der ikke dyrker motion i forvejen og f.eks. helst tager bilen over kortere afstande. Det vigtigste er at du har lyst til at komme igang med at løbe. Ved hjælp af basale teknikker starter vi løbetræningen helt fra bunden, så du skånsomt får bygget din kondition op til at kunne løbe 5 km. Du skal være indstillet på at træne 2-3 gange om ugen, og som belønning for det, vil du allerede indenfor de første par uger begynde at mærke en positiv forandring for både kondition og velvære.
Fortsætter-holdet (Hold 1) Fortsætter-Holdet er for dig, der har deltaget på begynderholdet, dig der allerede kan løbe lidt i forvejen og dig, der allerede er i god form fordi du dyrker en anden motionsform. Vi bygger gradvist din løbeform op ved at veksle mellem løb og gang, så du ved programmets afslutning kan løbe ca. 8 km. På dette hold løbes der med en hastighed på 6:30 - 8:00 minutter/km.
Vedlige-holdet (Hold 2) Vedlige-Holdet er for dig, som primært løber for at holde dig i form. Du skal kunne løbe ca. 8 km ved holdets start og distancen øges gradvist til 12 km. Hastigheden er 5:30 - 6:00 minutter/km og målet er at kunne løbe 10 km uden pause.
Halvmarathon-holdet (Hold 3) Dette hold henvender sig til den målrettede løber, som gerne vil udvikle sin løbeform og kunne løbe længere og/eller hurtigere. Der løbes en time (8 - 10 km) og cirka halvdelen af de samlede km. løbes som intervaltræning og fartleg. Tirsdagstræningen med dette hold vil kunne indgå som den intensive dag i de fleste træningsprogrammer til 10 km, halvmarathon og marathon. Træningen tilrettelægges, så både hurtige og knapt så hurtige løbere får udbytte af træningen.
De Seje Hunde (Hold 4) Holdet for de hurtigste løbere. Træning mod halv- og hel marathon. Intervaltræning. Hastigheden er 5 - 5:30 minutter/km. og vi løber ca. 10 - 12 km. ved hver træning.
Kontakt Løb
Navn:
*
Telefon:
*
E-mail:
*
Evt. besked:
 
Jystrup Idrætsanlæg | Skjoldenæsvej 65 | 4174 Jystrup | CVR nr: 29701024 | E-mail: info@jystrupif.dk